Doradca serwisowy
 

Zakres obowiązków m.in.:

  • opieka nad Klientami serwisu (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgadnianie terminów, określanie zakresu prac, informowanie Klientów o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczanie Klientów, itd.)
  • identyfikowanie potrzeb Klientów i aktywne doradztwo
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami
  • współpraca z zespołem serwisowym
  • dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi

Wymagania:

  • wykształceniem min. średnim (preferowane wykształcenie o profilu technicznym)
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
  • co najmniej podstawowa wiedza na temat mechaniki samochodowej
  • samodzielność, energia i inicjatywa w działaniu
  • sumienność, uczciwość i rzetelność
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • dobra organizacja pracy, kultura osobista
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • czynne prawo jazdy kat. B