Jeśli spotkał cię któryś z poniższych problemów – znamy rozwiązanie:

  • Spalanie wzrosło
  • Auto przeszło na jazdę w trybie awaryjnym, moc spadła
  • Przeprowadzona regeneracja, wypalanie i czyszczenie nie pomogło – występuje wciąż błąd filtra cząstek stałych
  • Poziom oleju jest niebezpiecznie wysoki (i wzrasta)
  • Zapalają się kontrolki, które nie mają odzwierciedlenia w faktycznych awariach
  • Filtr zbyt często się „zapycha”

Wyłączenie – dezaktywacja DPF/FAP to proces zupełnie inny, niż regeneracja, wypalanie i czyszczenie. Nie musi być powtarzane – to jednorazowa operacja, która dozgonnie rozwiązuje problem filtra cząstek stałych.

Obsługiwane marki i modele samochodów:
VW, Audi, Seat, Skoda
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17 (1.4 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 TDI itd.),
Fiat, Opel, Alfa, Lancia, Saab, Chevrolet
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17 (1.9 JTD/CDTI, 2.0, 2.4 JTD, itd.),
Peugeot, Citroen, Renault, Nissan
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17, również PSA & Fiat na EDC15, Siemens SID PSA, Delphi DCM3.x, DENSO
Ford, Jaguar, Honda, Volvo, Mazda
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17 i Siemens SID, DENSO
BMW, Mini
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17,
Mercedes
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17,
Kia, Hyundai, Suzuki
wszystkie Diesle EDC16 & EDC17,
Fiat, Opel Marelli MJD
wszystkie Diesle,
oraz wiele innych.

Zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem awri filra cząstek stałych.