Doradca serwisowy
Doradca serwisowy
Zakres obowiązków m.in.:
- opieka nad Klientami serwisu (m.in. przyjmowanie zleceń, uzgadnianie terminów, określanie zakresu prac, informowanie Klientów o przebiegu prac, przygotowywanie dokumentacji technicznej, rozliczanie Klientów, itd.)
- identyfikowanie potrzeb Klientów i aktywne doradztwo
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych oraz długotrwałych relacji z Klientami
- współpraca z zespołem serwisowym
- dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
Wymagania:
- wykształceniem min. średnim (preferowane wykształcenie o profilu technicznym)
- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
- co najmniej podstawowa wiedza na temat mechaniki samochodowej
- samodzielność, energia i inicjatywa w działaniu
- sumienność, uczciwość i rzetelność
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów
- dobra organizacja pracy, kultura osobista
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
- czynne prawo jazdy kat. B