Geometria kół, zwana inaczej "zbieżnością" jest wykonywana dopiero po sprawdzeniu stanu zawieszenia pojazdu.
Do pomiaru i oceny zawieszenia kół używamy najnowszego urządzenia włoskiej firmy Ravaglioli. To bardzo precyzyjne urządzenie cyfrowe. Podczas badania sprawdzamy geometrię kół oraz zbieżność, uwzględniając szereg kluczowych elementów:

  • oś symetrii pojazdu
  • geometryczną oś jazdy
  • kąt pochylenia koła
  • kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy
  • kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy
  • zbieżność całkowitą kół (przednich, bądź tylnych)
  • zbieżność połówkową kół (przednich, bądź tylnych)
  • różnicę kątów skrętu kół przy skręcie koła zewnętrznego o 20°
  • maksymalny kąt skrętu kół
  • kąt przesunięcia osi kół
  • kąt nierównoległości osi kół
  • kąt sumaryczny

Na specjalne potrzeby. Posiadamy specjalne uchwyty, które umożliwiają pomiar samochodów o niskim zawieszeniu.

Kompleksowo i najlepiej! Pomiary nierównoległości osi wykonują tylko najnowocześniejsze urządzenia, wyposażone ośmioma sensorami – Auto Borawski dysponuje wyłącznie takimi.